Contact

Postadressen

Retouren

Bent u op zoek naar het adres waar u uw artikel naar kunt retourneren? Meld uw artikel retour aan via uw account. U ontvangt dan automatisch het juiste retouradres. Lees meer over retourneren.

Klachten

Heeft u na contact met onze klantenservice nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om een e-mail te sturen naar ons via dit formulier.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

•    casenummer(s). Dit nummer vindt u in de onderwerpregel van de e-mails die u van onze klantenservice heeft ontvangen, tussen de tekens [ en ]
•    uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

  • Shopketen
  • T.a.v. Afdeling Klachten
  • Postbus 152
  • 1130 AD VOLENDAM

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 14 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

  • Bedrijfsgegevens
  • Shopketen
  • Postbus 152
  • 1130 AD VOLENDAM

 

  • KvK-nummer: 61249432
  • BTW-identificatienummer Nederland: NL191687376B02