> Terug naar klantenservice

Annuleren lukt niet of is niet gelukt

klantenservice annuleren babyes

Annuleren

> Bestelling annuleren

> Bestelling geannuleerd door babyes


Het is mogelijk dat je bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al is verwerkt. In je account verandert dan de bestelstatus naar ‘Verzonden’. Onder ‘Verzending’ zie je de datum waarop wij het artikel hebben overgedragen aan de vervoerder. Je ontvangt een e-mail waarin wij aangeven dat je bestelling is overgedragen aan onze vervoerder.

Je kunt uiteraard je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer hebt besteld, kun je retourneren tot 14 dagen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen.


Als je het artikel ondanks je annuleringsverzoek toch ontvangt, dan is je bestelling te ver in het verzendproces om nog te kunnen annuleren. Uiteraard kun je een bij babyes gekocht artikel, na ontvangst, binnen 14 dagen retourneren. En als je in één keer meerdere artikelen hebt besteld, kun je zelfs retourneren tot 14 dagen nadat je het laatste artikel uit je bestelling hebt ontvangen.