> Terug naar klantenservice

Bestelling annuleren

klantenservice annuleren babyes

Annuleren

> Bestelling geannuleerd door babyes

> Annuleren lukt niet of is niet gelukt


Je kunt je bestelling of een artikel uit je bestelling annuleren via je account zolang de knop 'Annuleer' zichtbaar is in je account. Ook als je hebt ervoor hebt gekozen om je artikel te vervangen, kun je via je account de nieuwe bestelling annuleren.


Je logt in via 'Mijn account’ op onze website en je klikt op ‘Bekijk al mijn bestellingen’. Hier vind je het overzicht van je bestellingen van de afgelopen 6 maanden. Ook als je een artikel via een externe verkoper hebt gekocht, staat het in dit overzicht.

Zolang het artikel de bestelstatus ‘Wordt verwerkt’ heeft, is het mogelijk om een annuleringsverzoek in te dienen via de knop ‘Annuleer ’.

Zodra je op deze knop hebt geklikt, ontvang je een e-mail ter bevestiging van je annuleringsverzoek. Als de annulering definitief wordt verwerkt, ontvang je een nieuwe e-mail en verandert de bestelstatus in ‘Geannuleerd’.


Zodra wij je annuleringsverzoek hebben verwerkt, gelden de volgende terugstorttermijnen:

 

  • Overschrijven:
  • Achteraf betalen: je hebt geen betalingsverplichting meer voor het geannuleerde artikel
  • iDEAL: drie werkdagen
  • PayPal:
  • Creditcard: de reservering van het geannuleerde bedrag wordt opgeheven
  • Cadeaubon/kaart: wordt binnen 24 uur opgewaardeerd

 

Heb je niet alleen met een cadeaubon/-kaart betaald? Dan waarderen we eerst de cadeaubon/-kaart op tot de beginwaarde. De rest van de terugbetaling ontvang je op de rekening waarmee je betaald hebt.