> Terug naar klantenservice

Bestelling geannuleerd door babyes

klantenservice annuleren babyes

Annuleren

> Bestelling annuleren

> Annuleren lukt niet of is niet gelukt


Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

 

  • Het artikel is toch niet leverbaar
  • De adresgegevens zijn onduidelijk of niet correct

 

Wij sturen je een e-mail waarin de reden van annulering wordt vermeld. Verder vind je in je account aanvullende informatie over de annulering. Als je met je muiscursor over het woord ‘Geannuleerd’ beweegt, dan verschijnt er extra informatie over de reden van annulering.

Als een bestelling is geannuleerd, dan vervalt de betalingsverplichting of het betaalde bedrag wordt teruggestort. De termijn van terugstorten is afhankelijk per betaalmethode en kun je nalezen bij terugstorttermijnen.


Als je artikel is geannuleerd wordt er niet automatisch een nieuw exemplaar opgestuurd. Als de geannuleerde artikelen verkrijgbaar zijn via onze website, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.