> Terug naar klantenservice

Bestelling retourneren

klantenservice retourneren babyes

Retourneren

> Bestelling ruilen

> Garantie

> Voorwaarden retourneren

> Status van geretourneerde bestelling

> Defect artikel


Start je retourzending altijd in je account:

 

  • Log in op je account en zoek je bestelling.
  • Klik op de link 'Start retouraanvraag'. Die vind je achter het artikel.
  • Doorloop de retouraanvraag en ontvang je retouretiket en retourinstructies.

 

Kun je geen retouraanvraag starten, maar voldoet je artikel wel aan de voorwaarden om te retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

 

Je kunt ook retourneren via het formulier dat je onder aan de bestelbevestiging vindt die je via e-mail hebt ontvangen.

 

Wanneer we de retourzending ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Dit is meestal binnen 14 dagen. Je betalingsverplichting komt dan te vervallen. Als je al betaald hebt, betalen wij je terug binnen 14 dagen vanaf het moment dat je hebt aangegeven af te willen zien van je aankoop.

 

Als je meerdere artikelen wil retourneren, herhaal dan de retouraanvraag voor elk artikel.


Je kunt een retouraanvraag jammer genoeg niet zelf annuleren.

Je hoeft verder niets te doen. Denk er wel aan dat je betalingsverplichting blijft bestaan.


Zodra wij je retourgezonden artikel hebben ontvangen, gelden de volgende terugstorttermijnen:

 

  • Achteraf betalen: drie werkdagen, indien je nog niet hebt betaald, vervalt de betalingsverplichting
  • Overschrijven:
  • iDEAL: drie werkdagen
  • PayPal:
  • Creditcard: vijf werkdagen
  • Cadeaubon/kaart: wordt binnen 24 uur opgewaardeerd

 

Heb je niet alleen met een cadeaubon/-kaart betaald? Dan waarderen we eerst de cadeaubon/-kaart op tot de beginwaarde. De rest van de terugbetaling ontvang je op de rekening waarmee je betaald hebt.


Je kunt producten met een houdbaarheidsdatum binnen 14 dagen na ontvangst retourneren als de verpakking van het product niet is geopend. Kijk voor overige voorwaarden om je product te retourneren bij Wat zijn de voorwaarden om mijn artikel te retourneren?.

 

Wij garanderen dat de producten die je bij ons bestelt een minimale houdbaarheidsperiode hebben van 100 dagen. Wanneer wij je onverhoopt producten leveren die een kortere houdbaarheidsperiode hebben, dan kun je deze naar ons terugsturen. Lees meer over hoe je jouw artikel kunt retourneren bij Hoe kan ik mijn artikel retourneren?.


In de linkerkolom van onze productpagina's vind je specifieke categorieën en genres. Hierbinnen kun je bladeren en artikelen uit dezelfde categorie of hetzelfde genre bekijken. Bekijk bijvoorbeeld welke Nederlandse boeken wij over 'Gezondheid & Psychologie' verkopen. Binnen dit genre kun je de resultaten dan weer verfijnen en bijvoorbeeld kijken welke van de artikelen tweedehands leverbaar zijn of een prijs hebben tot € 30.


Ja, bij een teleurstellende zwangerschap kun je uiteraard de ongebruikte artikelen retourneren naar babyes. Na ontvangst krijg je het betaalde bedrag terug. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.