> Terug naar klantenservice

Bestelling ruilen

klantenservice retourneren babyes

Retourneren

> Bestelling retourneren

> Garantie

> Voorwaarden retourneren

> Status van geretourneerde bestelling

> Defect artikel


Binnen 14 dagen na ontvangst van het laatste artikel uit je bestelling kun je veel van onze artikelen* omruilen voor een nieuw exemplaar. Dus wanneer je een beschadigd artikel hebt ontvangen of een ander artikel dan je besteld hebt, of wanneer er onderdelen of accessoires ontbreken, kun je het artikel gratis terugsturen en laten vervangen door een nieuw exemplaar.

 

Je vraagt een vervangend artikel aan in je account:

 

-           Log in op je account en zoek je bestelling.

-           Klik op de link ‘Start retouraanvraag’. Die vind je achter het artikel.

-           Kies als retourreden voor beschadigd, defect of verkeerd of incompleet artikel en kies bij afhandeling voor ‘Omruilen voor vervangend artikel’.

-           Doorloop de retouraanvraag en ontvang je retouretiket en retourinstructies.

 

Retourneren is gratis als je jouw pakket afgeeft bij PostNL, Kiala of een babyes afhaalpunt.

Je kunt ook retourneren met het formulier dat je hebt ontvangen in de bestelbevestiging. Denk er wel aan dat je het vervangend artikel regelt in je account.

 

* Als het niet mogelijk is om een beschadigd, defect, verkeerd of incompleet artikel te vervangen, dan wordt die optie niet aangeboden. Je retourzending wordt dan automatisch terugbetaald. De volgende artikelen kun je niet omruilen: artikelen met een adres buiten Nederland


Wanneer je het artikel ontvangt, is afhankelijk van de levertijd van het nieuwe artikel. Bij artikelen met een 24-uurslevering duurt het gemiddeld 3 werkdagen. Wij versturen het nieuwe artikel zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen. Bij artikelen met een langere levertijd duurt het langer dan 3 werkdagen voordat je het vervangende artikel ontvangt.

Nadat je vervangende artikel is verzonden, kun je de status van je bestelling volgen via je account.


Er zijn geen extra kosten verbonden aan het vervangen van je artikel. De orginele factuur van je oorspronkelijke bestelling is leidend. Als je de bestelling nog moet betalen, kun je de originele factuur gebruiken voor betaling. Als je de originele factuur niet meer in je bezit hebt, kun je een kopie van je factuur aanvragen.


Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het artikel wordt gestuurd naar het adres dat je hebt vermeld in je oorspronkelijke bestelling.