> Terug naar klantenservice

Betalen

klantenservice zakelijk account babyes

Zakelijk account

> Account aanmaken

> Bestellen & levering

> Cadeaubonnen

> Gebruikers


Met een zakelijk koopaccount kun je op rekening betalen, kiezen voor iDEAL, betalen met cadeaubonnen of betalen via creditcard. Daarnaast kun je digitale facturatie ontvangen op je eigen e-mailadres. Je kunt openstaande facturen, heel handig, betalen met de betaalknop vanuit je factuuroverzicht in je koopaccount. Je betaalt dan met iDEAL:

De creditcard hoeft niet verbonden te zijn met je bedrijf. Je kunt dus ook met een persoonlijke creditcard betalen. Voor betalen met cadeaubonnen geldt dat wanneer een gebruiker een cadeaubon heeft, alleen hij die cadeaubon kan gebruiken. De andere gebruikers van het zakelijk account kunnen de cadeaubon dan niet gebruiken.


Via je zakelijk koopaccount kun je zelf een kopie van de gewenste factuur uitprinten. Dit werkt als volgt:

 

  1. Log in op je zakelijk koopaccount
  2. Klik onder ‘Factuur & Betalingsinformatie’ op de link ‘Bekijk alle facturen’
  3. Klik op het factuurnummer: de pdf van de factuur wordt nu automatisch geopend/gedownload

 

Je vindt je btw-nummer op je facturen, direct onder het kopje ‘Factuur’.


Wanneer je niet op factuur kunt bestellen dan krijg je hiervan een melding te zien op de betaalpagina. Hierin staat de reden genoemd. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je:

 

-           een artikel van een externe verkoper in je winkelmandje hebt

-           een digitale cadeaubon of ebook wil bestellen

-           wil laten leveren bij een afhaalpunt

-           wil laten leveren op een bij de Kamer van Koophandel niet geregistreerd adres

-           een ontoereikend krediet hebt

-            

Je kunt wel betalen via creditcard, iDEAL of cadeaubonnen.


Wanneer je de melding krijgt dat je krediet niet toereikend is, kun je een aanvraag voor verhoging van je kredietlimiet sturen naar creditmanagement@babyes. Om voor je uit te zoeken of het kredietlimiet verhoogd kan worden, vragen wij je het volgende in je verzoek op te nemen:

 

  1. het KvK-nummer van je bedrijf
  2. de door jou gewenste artikelen
  3. wat het bedrag van je bestelling is
  4. het gewenste afleveradres (postcode + huisnummer)

 

Je ontvangt binnen twee dagen een reactie.


Als zakelijke klant ontvang je bij je bestelling een pakbon. Zodra je de factuur in je account kunt downloaden ontvang je een e-mail op het factuurmailadres.


Bij bestellingen via je zakelijk account worden factuur- en herinneringse-mails altijd gestuurd naar:

 

-           het e-mailadres van de gebruiker (je kunt het e-mailadres wijzigen via 'Gebruikers')

-           het factuurmailadres van je organisatie (je kunt dit e-mailadres wijzigen via 'Bekijk uw adressen' > 'Aanpassen factuuradres')

-            

Wanneer in bovenstaande gevallen hetzelfde e-mailadres wordt gebruikt dan ontvang je de factuur- of herinneringse-mail twee keer op één e-mailadres.