> Terug naar klantenservice

Bezorging van een bestelling

klantenservice levering babyes

Levering

> Levertijden

> babyes.nl afhaalpunten

> Kiala


Wie                                                       Wat                                                                       Wanneer

 

PostNL Pakketten                              Brievenbuspost                                                  Dinsdag t/m zaterdag

                                                               Pakketpost tekenen voor ontvangst                    Maandag t/m zaterdag

 

DPD / DHL                                            Grote en/of zware artikelen                           Maandag t/m vrijdag

tekenen voor ontvangst

 

Je kunt de meeste artikelen ook laten bezorgen op een Kiala Punt. Als een artikel niet geleverd kan worden op een afhaalpunt wordt deze optie ook niet aangeboden.

Wanneer je meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij je te laten bezorgen. Het artikel met de langste levertijd levertijd bepaalt dan wanneer de bestelling bezorgd wordt.


Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket met traceercode verzonden. In dat geval zie je in je bestelstatus de link 'Volg je bestelling'. Via die link kun je de verzending volgen.


PostNL levert op een postbusadres geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden je daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.


Je kunt je bestelling van babyes in alle landen van de wereld laten afleveren.


Een bestelling die niet door de brievenbus past of een hoge waarde heeft, wordt met een unieke traceercode verzonden. Daarmee kun je de verzending volgen.

 

Als je bestelling met een traceercode wordt verzonden, zie je in je bestelstatus achter de bestelling de link 'Volg je bestelling'. Als je daarop klikt, kun je de verzending volgen.


Ja dat kan, met uitzondering van:

 

-           artikelen groter dan 60 centimer (worden geweigerd door de NAPO-instantie)

-           artikelen zwaarder dan 2 kilo (worden geweigerd door de NAPO-instantie)

-           pakketten met een onvolledige NAPO-adres (worden geweigerd door de NAPO-instantie)

 

Pas het afleveradres aan naar een 'Netherlands Army Post Office'-adres, conform de voorwaarden van het ministerie van Defensie:

 

-           Regel voor de bedrijfsnaam:

-           Rang, ID-nummer van de werknemer, naam van de eenheid of van het schip

-           Regel voor de tenaamstelling:

-           Voorletters en naam

-           Regel voor het adres:

-           NAPO-nummer

-           Regel voor de postcode:

-           3509 VP Utrecht

 

Wij herkennen het bezorgadres en plakken een douanesticker op het pakket.

Meer informatie over de voorwaarden en over toekenning van NAPO-nummers aan elke eenheid, vind je op de website van het ministerie van Defensie.


Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’. Dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat vervoerder de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

 

Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en je hebt je bestelling nog niet ontvangen, dan vragen wij je om contact op te nemen met onze klantenservice.