> Terug naar klantenservice

Defect artikel

klantenservice retourneren babyes

Retourneren

> Bestelling retourneren

> Bestelling ruilen

> Garantie

> Voorwaarden retourneren

> Status van geretourneerde bestelling


Kijk hieronder wat op jou van toepassing.

 

Ik heb het artikel tot 30 dagen geleden ontvangen.

 

Dan kun je het gratis retourneren of indien mogelijk vervangen. Of je laat het repareren. Over reparaties lees je meer hieronder.

 

Ik heb het artikel meer dan 30 dagen geleden ontvangen.

 

De fabrikant heeft vaak de meest up-to-date oplossingen voor kleine en grotere problemen. In de handleiding of op de website van de fabrikant vind je vaak snel een oplossing.

 

Je kunt je artikel ook bij ons laten repareren. Je vraagt een reparatie aan in je account:

 

-           Log in op je account en zoek je bestelling.

-           Klik op de link ‘Start reparatie’. Die vind je achter het artikel.

-           Doorloop de aanmelding en ontvang je verzendinstructies.

-           Als wij merken dat het artikel te groot of te zwaar is, vragen wij om een reparatie-afspraak in te plannen. De reparateur komt dan bij je langs.

 

Kosten

 

Binnen de garantievoorwaarden hoef je niets te betalen. Als de schade toch buiten garantie valt, krijg je een prijsopgave vóór de reparatie wordt uitgevoerd. Die kun je altijd weigeren. Je betaalt dan nog wel maximaal 19,95 euro onderzoekskosten of, wanneer de reparateur bij je thuis langskomt, gemiddeld 60,- euro voorrijkosten.

 

Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je dan graag verder.