> Terug naar klantenservice

Garantie

klantenservice retourneren babyes

Retourneren

> Bestelling retourneren

> Bestelling ruilen

> Voorwaarden retourneren

> Status van geretourneerde bestelling

> Defect artikel


Ja, voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het artikel.

 

Bij babyes geldt de factuur die je via e-mail ontvangt als garantiebewijs. Het is mogelijk dat er bij je bestelling een garantiekaartje van het merk wordt meegestuurd. Dit kaartje is niet het garantiebewijs en hoeft niet bewaard te worden. Als je in de toekomst aanspraak wilt maken op de garantie, gebruik hiervoor dan de factuur van je bestelling.


De factuur van je bestelling is het garantiebewijs van je artikel. Als je aanspraak wilt maken op de garantie, heb je het garantiekaartje van het artikel niet nodig.


De termijn van de fabrieksgarantie vind je in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.