> Terug naar klantenservice

Informatie over factuur

klantenservice betalen babyes

Betalen

> Betaalmethoden

> Terugstorttermijnen

> Betalingsherinnering

> Incasso


IBAN-rekeningnummer: NL12RABO0155649434

 

BIC: RABONL2U


In je account vind je onder het kopje ‘Factuur & Betalingsinformatie’ je openstaande facturen. Al je betalingsinformatie en facturen tot 6 maanden geleden vind je onder de link ‘Bekijk alle facturen’.

 

Voor zakelijk accounts blijven de facturen altijd beschikbaar in je account.


De verwerking van je betaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode:

 

  • Achteraf betalen: drie werkdagen
  • Overschrijven:
  • iDEAL: drie werkdagen
  • PayPal:
  • Creditcard: vijf werkdagen
  • Cadeaubon/kaart: 24 uur

 

De verwerking van een betaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Elke betaalmethode heeft een bepaalde verwerkingstijd. Totdat de betaling is verwerkt binnen die termijn, staat het factuurbedrag nog open in je account.


Je vindt een pdf van de factuur bij de bestelling, zodra deze verzonden is. Je kunt je facturen inzien van de afgelopen zes maanden:

 

-           Log in op je account en ga naar je facturen.

-           Open de bestelling door op de + te klikken.

-           Klik op de link 'Bekijk factuur' of 'Bekijk betaaloverzicht'

-           De pdf met de factuur opent zich. Deze kun je printen of bewaren.

 

Heb je een kopiefactuur nodig van een bestelling van meer dan zes maanden geleden, neem dan contact op met onze klantenservice. Je krijgt de factuur dan via e-mail toegestuurd.


Als zakelijke klant ontvang je bij je bestelling een pakbon. Zodra je de factuur in je account kunt downloaden ontvang je een e-mail op het factuurmailadres.


In geval van een zakelijk account staat het btw-nummer van je bedrijf op de factuur onder het kopje ‘Factuur’.


Het is niet mogelijk om factuurgegevens achteraf aan te passen of te wijzigen. Wijzigingen kun je tijdens het bestelproces invoeren in je account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn ze per direct van kracht.

 

Voor zakelijke klanten wordt de factuur gestuurd aan het factuure-mailadres. Je kunt het factuuradres wijzigen in je bedrijfsaccount. Als één gebruiker het factuuraders van dit account wijzigt, dan wijzigt hiermee het factuuradres voor alle gebruikers. Als de factuur eenmaal is opgesteld kan het factuuradres niet meer gewijzigd worden.


Als je bij je bestelling een factuur ontvangt waar geen bedragen op staan, dan kun je deze als pakbon beschouwen. Dit komt bijvoorbeeld voor als je een ander factuuradres dan afleveradres hebt ingevuld of wanneer je een bestelling hebt geplaatst bij een externe verkoper. De daadwerkelijke factuur waar het bedrag op staat, wordt binnen enkele dagen via e-mail verstuurd of fysiek op het factuuradres bezorgd. Het opgegeven factuuradres vind je terug in je ‘Bestelstatus’ in je account.


Je bestelling kan uit meerdere zendingen bestaan. Per zending ontvang je een factuur zodat je, als je hebt gekozen voor ‘achteraf betalen’, pas hoeft te betalen als wij je artikel hebben verzonden.

 

Je kunt de facturen wel in één keer betalen. Dit kan als:

 

  1. de facturen hetzelfde bestelnummer hebben; en
  2. je het bestelnummer vermeldt bij je betaling.

Als je een vraag hebt over je betalingen of facturen en je kunt het antwoord niet vinden op deze pagina of onder het kopje ‘Betalingsinformatie’ in je account, dan kunt je je vraag voor een snelle en juiste afhandeling naar ons sturen via dit formulier. Vermeld hierbij de volgende gegevens:

 

-           Het bestel- of factuurnummer

-           het betaalde bedrag

-           de datum van betaling

-           het rekeningnummer waarnaar je het bedrag hebt overgemaakt

-           het betalingskenmerk dat op je afschrift vermeld staat

-           de door jou gebruikte bankrekening

-           de naam van de rekeninghouder