> Terug naar klantenservice

Status van geretourneerde bestelling

klantenservice retourneren babyes

Retourneren

> Bestelling retourneren

> Bestelling ruilen

> Garantie

> Voorwaarden retourneren

> Defect artikel


Als je het artikel geretourneerd hebt via PostNL kun je de retourzending op de website van PostNL volgen met de Track & Trace code. Als je het artikel geretourneerd hebt via een Kiala-Punt kun je de retourzending op de website van Kiala volgen met de Track & Trace code. Zodra wij het geretourneerde artikel ontvangen en verwerkt hebben, sturen wij je een e-mail ter bevestiging. De verwerking kan 14 dagen in beslag nemen. Als je 14 dagen nadat je het artikel retour gestuurd hebt nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Bij de voorwaarden om een artikel retour te sturen, kun je nakijken of je aan alle voorwaarden voldoet.

Als je de bestelling hebt betaald, is het afhankelijk van de betaalmethode wanneer het bedrag teruggestort wordt. Uiteraard vervalt de betalingsverplichting als je nog niet hebt betaald na de verwerking van de retour.


Wij streven ernaar om je retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Als je 14 dagen nadat je het artikel retour hebt gestuurd geen bericht heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Bij de voorwaarden om een artikel retour te sturen, kun je nakijken of je aan alle voorwaarden voldoet.