> Terug naar klantenservice

Terugstorttermijnen

klantenservice betalen babyes

Betalen

> Betaalmethoden

> Informatie over factuur

> Betalingsherinnering

> Incasso


Zodra je retourzending of annulering is verwerkt, gelden de volgende terugstorttermijnen:

 

  • Achteraf betalen: je hoeft niet meer te betalen. Al betaald? Binnen drie werkdagen staat het bedrag terug op je rekening
  • Overschrijven: binnen twee werkdagen
  • PayPal: binnen twee werkdagen
  • iDEAL: binnen twee werkdagen
  • Creditcard: binnen 1 tot 4 weken
  • Cadeaubon: wordt binnen 24 uur opgewaardeerd

 

Heb je niet alleen met een cadeaubon betaald? Dan waarderen we eerst de cadeaubon op tot de beginwaarde. De rest van de terugbetaling ontvang je op de rekening waarmee je betaald hebt.


babyes stort altijd het volledig betaalde bedrag aan je terug. Het retourbedrag kan afwijken van de artikelprijs als je gebruik hebt gemaakt van een actiekorting of een cadeaubon. Het retourbedrag kan ook afwijkend zijn van de prijs van het artikel, als de verzendkosten ook teruggestort worden.


Bedragen die niet gekoppeld kunnen worden aan een bestelling, worden teruggestort naar het rekeningnummer waar het bedrag van afkomstig is. Is je geld na twee weken nog niet teruggestort, neem dan contact op met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, vragen wij je de volgende gegevens bij de hand te houden of mee te sturen:

 

-           datum van betaling

-           het door jou betaalde bedrag

-           rekeningnummer waarnaar je het bedrag hebt overgemaakt

-           het betalingskenmerk dat op je afschrift vermeld staat

-           de door jou gebruikte bankrekening

-           naam van de rekeninghouder


babyes stort teveel betaalde bedragen binnen twee weken aan je terug. Heb je na twee weken je geld nog niet terug, neem dan contact op met onze klantenservice.