Terug naar klantenservice

Tips voor gebruik

klantenservice cadeaubonnen babyes

Cadeaubonnen

> Kopen

> Inwisselen

> Na annuleren & retourneren

> Kortingscode


Probeer eerst deze tips:

 

Neem de code correct over

Denk aan hoofdletters, cijfers en andere tekens. Let op het verschil tussen nul en hoofdletter o, of tussen 1 en hoofdletter i.

Check de vervaldatum:

Als de cadeaubon niet meer geldig is, kun je die niet meer inwisselen of gebruiken.

Kies een aanvullende betaalmethode

Moet je bijbetalen? Selecteer dan een extra betaalmethode om de bestelling af te ronden.

 

Lukt het daarna nog niet om de code in te wisselen, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder. Hou alvast onderstaande informatie klaar:

 

  • Code van je cadeaubon
  • Datum en tijd waarop je wilde bestellen
  • Artikel dat je wilde bestellen
  • Wat er volgens jou fout gaat
  • Eventuele foutmelding
  • Wat voor computer en besturingssysteem je hebt (MAC of PC, Windows XP of Linux of OS X)
  • Wat voor browser je gebruikt (Internet Explorer 11, Mozilla Firefox 23.0.1)

Dan helpen we je graag verder. Neem een duidelijke scan of foto van de cadeaubon. Zorg ervoor dat de code, de waarde, de streepjescode en de vervaldatum erop staan. Stuur dan de foto of scan naar ons. Daarna nemen we zo snel mogelijk contact met je op.


Het is mogelijk dat de e-mail staat in je map met ongewenste e-mails of is geblokkeerd. Om dat te vermijden, kun je ‘noreply@[website.xx]’ toevoegen aan jouw lijst met veilige afzenders.

Om veiligheidsredenen versturen we een digitale cadeaubon maar één keer. Staat de digitale cadeaubon niet bij de ongewenste e-mails? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.


babyes is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van cadeaubonnen. Als je de cadeaubon hebt toegevoegd in je account, dan blijft hij beschikbaar. Hij wordt dan automatisch aangeboden bij een volgende bestelling.